Close Menu
BiznesX
    Son yazılanlar
    Yanvar 15, 2025

    Biznes ideyanı necə tapmaq olar?

    Yanvar 14, 2025

    Ürəkdən Satmaq (Sellling from the Heart) kitabının icmalı

    Yanvar 7, 2025

    Effektiv Ünsiyyət

    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram TikTok Telegram Threads
    BiznesX
    Login
    • Ana səhifə
    • Haqqında
    • Kitab icmalları
    • Bloq
    BiznesX
    Siz buradasınız:Ana səhifə»Kitab icmalları»Biznes və şəxsi inkişaf kitabları icmalı»Yenidən kəşf et(Reinvent) kitabının icmalı
    Biznes və şəxsi inkişaf kitabları icmalı

    Yenidən kəşf et(Reinvent) kitabının icmalı

    Dekabr 23, 2024Şərh edilməmiş9 Dəqiqə Oxu
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Reddit WhatsApp Copy Link

    Yenidən kəşf edin

    Yenidən kəşf et(Reinvent) kitabının icmalı

    Hiper-rəqəmsal Dövrdə Biznes Transformasiyasına Uğurla Yön Vermək

    Faisal Hoque

    Qısa Xülasə
    Texnologiyanın gətirdiyi misilsiz dəyişikliklər və transformasiya yolu ilə təşkilatlar, başdan-ayağa qədər, öz fəaliyyətlərini, necə inkişaf edə biləcəklərini və hətta var olma səbəblərini yenidən dəyərləndirmək məcburiyyətində qalacaqlar.

    Bu dəyişiklik təkcə yeni alətlər öyrənmək deyil, həm də düşüncə tərzində bir tənzimləmədir. “Reinvent: Hiper-rəqəmsal Dövrdə Biznes Transformasiyasına Yön Vermək” kitabında müəllif Faisal Hoque rəqəmsal transformasiyanın gətirə biləcəyi ən çox faydaları əldə etmək üçün sizə və təşkilatınıza daha yaxşı mövqe qazandıracaq ideyaları, anlayışları və praktik olaraq addım-addım strategiyaları təqdim edir.

    Bu, böyük vədlərlə dolu bir yolculuqdur və oxucular Hoque-nin rəhbərliyi ilə onu uğurla başa vura bilərlər.

    Yenidən kəşf et(Reinvent) kitabının icmalından öyrənəcəksiniz:

    • Hiper-rəqəmsal dövrdə transformasiyanın vacibliyi.
    • Uğurlu rəqəmsal transformasiya üçün lazımi addımlar.
    • LIFTS ilə transformasiyanı necə idarə etmək olar.
    • Transformasiyanı qiymətləndirmək və məqsədə çatmaq üçün atılan addımları necə dəyərləndirmək olar.

    BİRİNCİ HİSSƏ: HİPER-RƏQƏMSAL DÖVRDƏ BİZNES TRANSFORMASİYASININ ZƏRURİLİYİ

    Yenidən kəşf et(Reinvent) kitabının icmalı
    Biznes transformasiyası və rəqəmsal transformasiya iki ayrı anlayışdır, lakin onların yaxın əlaqəsi və sinerjisi danılmazdır. Rəqəmsal komponentdən məhrum olan hər hansı bir transformasiya cəhdi, yaxşı niyyətlə başlansa da, düyməli telefonların bir neçə saniyə daha sürətli zəng etməsi ilə müqayisə oluna bilər – köhnəlmiş və qeyri-effektivdir.

    Müştəriniz Artıq Eyni Şəxs Deyil
    COVID-19 pandemiyasının istehlakçıların onlayn alış-verişə marağını artırması artıq gözlənilməz bir xəbər deyil və rəqəmsal elementlərdən ibarət olmayan transformasiya tətbiq edən hər hansı bir biznesin istehlakçı bazasının böyük bir hissəsini itirmə riski olması da təəccüblü deyil.

    Üstəlik, rəqəmsal imkanlarla təchiz olunmuş istehlakçılar heç vaxt olmadığı qədər güclüdürlər. Bir çox sahələrdə güc balansı tamamilə dəyişib.

    Müştərilər son illərdə ciddi şəkildə dəyişib. Onlar daha tələbkar olublar və geri bildirişlərinin nəzərə alınmasını gözləyirlər.
    COVID-19 pandemiyası yalnız onlayn alış-verişə keçidi sürətləndirdi.
    Müştəri birgə yaratma – yəni müştərilərin yeni məhsulların hazırlanmasında birbaşa iştirak etməsi – artmaqdadır.
    İnternetdə geniş müqayisə alış-verişinin təklif edilməsi istehlakçı sədaqətini zəiflədir.

    İşçiləriniz də Transformasiya Tələb Edir
    İstehlakçılardan başqa, sizinlə işləyən işçilər, podratçılar və digər şəxslər də rəqəmsal transformasiyanın tərəfdarı kimi çıxış edirlər.

    Uzaqdan iş modellərinin artması ilə yanaşı, işçilər hansı işəgötürən üçün işləyəcəklərinə qərar verərkən bu iş modellərini nəzərə alırlar.
    Araşdırmalar göstərir ki, uzaqdan işləmə variantları işçilərin daha çox cəlb olunmasına səbəb olub.
    Uzaqdan iş barədə düşünərkən təcrid problemini nəzərə almaq və bununla mübarizə strategiyalarını inkişaf etdirmək vacibdir.
    Rəqəmsallaşma effektivliyi, yaradıcılığı və innovasiyanı, eləcə də təşkilatın ümumi məhsuldarlığını artıra bilər.

    Təhlükəsizlik Də Dəyişir – Biznesinizin Təhlükəsizliyini Transformasiya Etmək
    Rəqəmsallaşma həyatı bürüdükcə, təhlükəsizlik məsələsi də daha mərkəzi rol oynamağa başlayır. Təhlükələrin artması və müxtəlifləşməsi rəqəmsal transformasiyanı proaktiv tədbirlərlə və yüksək təhlükəsizlik şüuru ilə xarakterizə etməyi tələb edir.

    Çoxları rəqəmsal iş yerinin daha həssas olduğunu düşünsə də, araşdırmalar göstərib ki, rəqəmsallaşma təhlükəsizliyi gücləndirə bilər.
    Sadə əməliyyatlar, məsələn, uzaq printerə material göndərmək belə artıq təhlükəsizlik təhdidlərinə məruz qalır, lakin rəqəmsal şifrələmə bunun qarşısını ala bilər.
    Daha çox şirkət uzaqdan işi təşkilata daxil etdikcə, təhlükəsizlik tədbirlərinin gücləndirilməsi vacibdir.
    Rəqəmsallaşma yalnız təhlükəsizlik məsələləri ilə məhdudlaşmır. O, həm də dezinformasiya ilə mübarizə üçün istifadə edilə bilər.
    Ölkələr rəqəmsal təhlükəsizliyi artıq görməzdən gələ bilməzlər. Milli təhlükəsizlik vahid rəqəmsal siyasət tələb edir.

    Transformasiya: Süni İntellekt və Maşın Öyrənməsinin Təsiri
    Süni intellektin (AI) və maşın öyrənməsinin rəqəmsallaşma ilə birləşərək hər bir təşkilatda əhəmiyyətli inkişafı və yenidənqurmanı necə təşviq etdiyini başa düşmək, rəqəmsal dəyişikliyin əhəmiyyətini daha yaxşı anlamağa kömək edə bilər. Rəqəmsallaşma özü həmişə düzgün bir seçimdir, lakin AI və maşın öyrənməsi ilə birləşdirildikdə, hər cür dəyişiklik daha da təsirli olur və əldə edilən üstünlüklər ciddi şəkildə nəzərə alınmalıdır.

    Süni intellekt və maşın öyrənməsi rəqəmsal transformasiya potensialını genişləndirə bilər.
    AI, məhsuldarlığı və effektivliyi artırmaqla şirkətin gəlir axınlarını gücləndirə bilər.
    AI və maşın öyrənməsi analitikləri insanların edə biləcəyindən daha sürətli və dəqiq yerinə yetirə bilər.
    Süni intellekt avtomatlaşdırma yolu ilə sıxıcı təkrarlanan işləri azaldır və insan işçilərini daha çətin və mükafatlandırıcı tapşırıqlar üçün azad edir.
    AI və maşın öyrənməsi təhlükəsizliyi gücləndirə, müştəri cəlbetməsini və məlumatını artırma imkanları da təqdim edə bilər.

    2-Cİ HİSSƏ: RƏQƏMSALLAŞMA İLƏ TRANSFORMASİYA – ZƏRURİ ADDIMLAR


    Biznesinizi transformasiya etmək anlayışı sadəcə bir şeyi söküb, yerinə başqasını quraşdırmaqdan çox daha genişdir. Bu, diqqətli düşünməyi və dərin özünüdəyərləndirməyi tələb edir. Çünki texniki aspektlərə nə qədər fokuslansa da, transformasiya həm də təşkilatınızın böyük bir hissəsinin – bəzən gözləmədiyiniz tərəflərinin – yenidən qurulmasını tələb edir.

    Çağırışları Tanıyın
    Forbes-ə görə, rəqəmsal transformasiyaların təxminən 84 faizi tamamilə uğursuz olur. Bu rəqəmin həddindən artıq yüksək olduğunu düşünə bilərsiniz, lakin digər araşdırmalar da çətinliklər və uğursuzluqlarla dolu rəqəmsal transformasiya cəhdlərini göstərir. Bu, ruhdan salıcı olmaq üçün deyil, çətin bir yol olsa belə, rəqəmsal transformasiyanın faydalarının əhəmiyyətli olduğunu vurğulamaq üçündür.

    • Transformasiyaya rəhbərlikdən tutmuş təsir alan hər kəsə qədər təşkilat daxilində dəstək və bağlılıq qazanmaq çox vacibdir.
    • Transformasiya üçün məqsədlərinizin aydın, dəqiq olması və şirkətin bütün üzvlərinin ondan necə faydalana biləcəyini vurğulamaq vacibdir.
    • Təşkilatınızdakı bəzi şəxslərin bu cür dəyişikliklərə narahatlıqla yanaşacağını gözləyin. Uğurlu transformasiyanın müsbət nəticələrini davamlı olaraq vurğulayın.
    • Texnologiyaya aldanmayın. Transformasiyanın insanlar və mədəniyyət üzərindəki təsirləri texnoloji komponentlər qədər vacibdir.

    Rəhbərlik Hər Şeydir
    Rəqəmsal transformasiya dövründə və sonra effektiv lider olmaq bir neçə dəyişiklik və yenilikdən daha çoxunu tələb edir. Bu, baş verən dəyişikliklərin miqyasını dərk etməkdən irəli gələn tamamilə yeni düşüncə və hərəkət tərzini, eləcə də bu səylərə cəlb olunanlarla yeni ünsiyyət üsulunu tələb edir.

    • Biznesinizin rəqəmsal transformasiyası zamanı fəal lider olmaq üçün rəqəmsallaşma və rəqəmsal transformasiya arasındakı fərqləri anlamaq lazımdır. Onlar mühüm fərqlərdir.
    • Rəqəmsal düşüncə tərzi hər bir təşkilatın rəqəmsal transformasiyası üçün çox vacibdir. Bu düşüncə tərzi dəyişikliklərə açıq olmalı, təcrübələrə və bəzən uğursuzluqlara təşviq etməlidir – bunlar uğura aparan vacib addımlardır.
    • Əməkdaşlıq əsasdır. Hətta əvvəllər bir yerdə işləməmiş qruplar və insanları birləşdirmək vacibdir. Bu sinerji yalnız müxtəlif rəy və fikirləri təşviq etmək üçün deyil, həm də transformasiya zamanı böyüməyə mane ola biləcək müstəqil silolardan(ş dünyasında, “silo” təşkilatın ayrı-ayrı şöbə və ya komandalarının bir-biri ilə effektiv ünsiyyət və əməkdaşlıq etməməsini təsvir etmək üçün istifadə olunur) uzaqlaşmaq üçün zəruridir.
    • Təşkilat mədəniyyətinizin dəyişildiyindən əmin olmaqla yanaşı, onun davamlı olmasını təmin etmək üçün addımlar atın. Dayanıqlılıq mövzusuna diqqəti yönəldən düşüncə tərzini təşviq edin: Hər hansı bir siyasət və prosedur davamlıdırmı, yoxsa dəyişikliklərə daha az uyğunlaşanlardırmı?
    • Etika hər şeydən üstündür. İctimaiyyət təhlükəsizlik boşluqlarını, etik davranış pozuntularını kifayət qədər görüb və texnologiyaya qarşı narahatlıq duymağa başlayıb. Etikaya diqqət yetirmək tənzimləyici baxımdan məntiqlidir – tələb ediləndən daha çoxuna diqqət yetirmək, səmimi bir təşkilat obrazı yaradır ki, bu da yalnız görünüş xatirinə deyil, dediklərini həqiqətən yerinə yetirir.

    Təşkilatınızın Gələcəyi
    Dəyişikliklərin miqyası və təsirlərini bir qədər daha uzun zaman çərçivəsində nəzərdən keçirmək, yalnız nə gözləməli olduğunuz haqqında sizə öncədən məlumat vermir, həm də bu gün qərarlar qəbul etməyinizə imkan verir ki, sabahlar üçün yaratmaq istədiyiniz mühiti dəstəkləyəsiniz.

    3-CÜ HİSSƏ: NƏ ETMƏLİ: LIFTS İLƏ YOL ALMAQ
    Çoxsaylı transformasiya cəhdlərinin uğursuz olmasının səbəbi, digər vacib dəyişikliklərə lazımi diqqət ayrılmamasıdır.

    Məhz burada LIFTS qısaltması işə yarayır. LIFTS beş addımı təmsil edir:

    L – Öyrənmək
    I – Araşdırmaq
    F – Formalaşdırmaq
    T – Başlamaq
    S – Öyrənmək

    Öyrənmək

    Uğurlu transformasiya üçün ilk addım, təsirə məruz qalan hər kəsi dəyişikliklərin nəticələri, faydaları və digər aspektlər barədə maksimum dərəcədə məlumatlandırmaqdır.

    • Transformasiyanın yalnız texnologiya olmadığını bir daha vurğulayın. Təşəbbüsün səbəblərindən, tələb olunan mədəniyyət dəyişikliyindən və digər nəticələrdən danışın.
    • Transformasiyanın həm fərdlər, həm də bütün təşkilat üçün olan faydalarını vurğulayın. Yalnız bir qrup və ya şəxs deyil, daha geniş əhatəli əməkdaşlıq formalarını nəzərdən keçirin.
    • Komanda üzvlərinin niyə belə əhəmiyyətli dəyişikliklərdən narahat olduqlarını və ya niyə buna qarşı çıxdıqlarını anlamağa vaxt ayırın.
    • Dəyişikliklərə qarşı çıxanlara mümkün qədər empatiya göstərin və onlara Transformasiyanı niyə dəstəklədiyinizi daha yaxşı başa düşməyə kömək edin. Lakin açıq şəkildə bildirin ki, qeyri-müəyyən dəstək yetərli ola bilməz və bu halda həmin şəxslər transformasiya səylərinizlə ziddiyyətə düşmədən kənarlaşmağı düşünməlidirlər.

    Araşdırmaq

    Hər hansı bir mühüm addım atmadan əvvəl, harada olduğunuzu, siz və şirkətinizin nələri təklif edə biləcəyini, həmçinin riskləri və potensial problemləri anlamaq vacibdir. Bu mərhələ əsasən potensial və imkanlarla xarakterizə olunur.

    • Texnologiya və istifadəçilər arasında güclü tərəfdaşlıqlar qurun. Bu, tez-tez qarşılıqlı əlaqələr üçün forumlar təşkil etməklə güvən və anlayışı artırır. Güclü tərəfdaşlıqlar istifadəçilərin iştirakını təşviq edir, tələblərin daha çox əməkdaşlıq şəraitində müəyyən edilməsinə imkan verir və ümumi sahiblilik hissini gücləndirir.
    • İcraçıları və bilik işçilərini texnologiyanın unikal çətinlikləri barədə maarifləndirin. Bir çox şirkətlərdə istifadəçilərin kompleks texnologiyaları və mürəkkəb sistemlərin tətbiqi üçün tələb olunan səyi anlama səviyyəsi aşağıdır. Bunun nəticəsində onların gözləntiləri reallığa uyğun olmur.
    • İnsorsinq, daxili autsorsinq və offshoring arasında düzgün balansı təyin edən və strateji məqsədlərə nail olmaq üçün lazım olan uzunmüddətli qabiliyyəti tanıyan hərtərəfli mənbə strategiyası hazırlayın.
    • Satıcı idarəçiliyi sahəsində biliklər inkişaf etdirin. Bu, satıcıların yer məhdudiyyətləri, performansı və qabiliyyətləri barədə məlumatlılığı əhatə edir. Məsuliyyətləri az risklə öyrənmək üçün qeyri-mühüm tətbiqlər üzərində pilot layihələrdən istifadə edin.
    • Layihə idarəçiliyi mədəniyyətini yaradın və texnologiya təşkilatınızı layihə idarəçiliyi üzrə biliklərlə təmin edin. Uğursuz layihə idarəçiliyi çoxsaylı texnologiya təşkilatlarının üzləşdiyi əsas risklərdən biridir və texnologiyadan iş dəyəri yaratmaq üçün faydalanan şirkətlərlə istifadə edə bilməyənlər arasında fərqi müəyyən edə bilər.
    • Dəyər yaradan proseslərə əsaslanan təşkilat qurun və idarə edin. Komitələrdən yalnız formal olaraq istifadə etməyin, onların dəstəkləyəcəyi dəyər yaradan proseslərdən bəhrələnin.

    Formalaşdırmaq

    Bu mərhələ zamanı aparılmış geniş qiymətləndirmələrə əsasən təşkilatınız üçün ən vacib hesab etdiyiniz məqsədləri seçə bilərsiniz – bu məqsədlər təşkilatınızın kim olduğu və olmaq istədiyi ilə uyğun olmalı və texnologiya, idarəetmə və proseslər tərəfindən dəstəklənməlidir.

    • Texnologiyanın əsas biznes məqsədləri ilə uyğun qalmasını təmin etmək üçün portfel yanaşmasından istifadə edin.
    • Ali rəhbərləri maarifləndirin və kiçik addımlarla başlayın. Biznes və texnologiya üzrə rəhbərləri portfel yanaşmasının faydaları barədə məlumatlandırın.
    • İdarəetmə öhdəliyi və strateji baxışı müəyyən edin.

    Başlamaq

    Uzun planlaşdırmadan sonra artıq transformasiyanızın icrasına başlamağa hazırsınız.

    • Təşkilatınız üçün uyğun biznes çevikliyini başa düşün.
    • Biznes şəbəkəsi üçün uyğun çeviklik səviyyəsini yaradın.
    • Yönəldilmiş proseslər üzərindən rəhbərlik edin və münasib əlaqələrin idarə olunmasını təmin edin.

    Öyrənmək: Transformasiyanızı Qiymətləndirin

    Transformasiyanızın qiymətləndirilməsinin vaxtıdır. Bu mərhələ, həmçinin gələcək səylərinizi daha da təkmilləşdirmək üçün təcrübələrinizi nəzərdən keçirmək üçün vacibdir.

    • Texnologiyaya hər bir sərmayənin biznes məqsədini müəyyən edin: Bu, böyüməni təmin etmək, infrastrukturu saxlamaq, yoxsa riskləri idarə etmək üçündür?
    • Transformasiya ilə uyğun yeni ölçü göstəriciləri üzərində razılığa gəlin və dəyişiklikləri dəyərləndirin.

    4-CÜ HİSSƏ: Yekun Fikirlər
    Təşkilatın transformasiyası heç vaxt bitməyən bir səyahətdir. Düzgün istiqamətdə irəliləmək sizin davamlı liderlik inkişafınıza bağlıdır.

    Gələcəyin liderləri aşağıdakıları mənimsəməlidirlər:

    • Maddi axınları izləyin. Onlar biznesin necə dəyər yaratdığını başa düşərək, əsas diqqətlərini biznesə yönəltməlidirlər.
    • Texnologiyanı idarə etməyin texnologiyanın özündən önəmli olduğunu qəbul edin. Növbəti nəsil liderlər texnologiyanı idarə etməyə və texnologiyanın özünə sərmayə qoymağın vacibliyini anlayacaqlar.
    • Texnologiyanın rolunu başa düşün. Texnologiyanın strateji mövqe yaratmaq və ya saxlamaq üçün necə mühüm rol oynadığını anlamayan liderlər səhv investisiyalar edə bilərlər.
    • Divarların ardındakını görün. Gələcəyin liderləri dəyər yaratmağı tərəfdaşlıqlar və müxtəlif əməkdaşlıq formaları ilə rahat şəkildə idarə edəcəklər.
    • Biznes və texnologiyanı vahid şəkildə idarə edin. İcraçılar anlayacaqlar ki, texnologiya uğursuzluğu çox vaxt zəif və ya mövcud olmayan biznes strategiyasına, yaxud bizneslə idarə olunan texnologiya strategiyasının formalaşmamasına görə baş verir.
    • Təşkilat sxemini dəyişdirin. Artıq korporativ rolların birləşdiyinin şahidi oluruq.
    • Daxili prosesləri dərk edin. Liderlər təşkilatın strategiyasını irəli aparan biznes proseslərini dərindən anlamalıdırlar.

    Siz və təşkilatınız irəlilədikcə, liderliyinizi inkişaf etdirmək, təkmilləşdirmək və lazım gəldikdə dəyişmək üçün daim çalışmalısınız.

    Paylaş. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    Əlaqəli yazılar

    Ürəkdən Satmaq (Sellling from the Heart) kitabının icmalı

    Əsas Məqam(The Point) kitabının icmalı

    Groundswell kitabının icmalı

    Şərh yaz Şərhi ləğv et

    Son şərhlər

    Yuxarıda yazın və axtarış etmək üçün Enter düyməsinə basın. Ləğv etmək üçün Esc düyməsinə basın.

    Daxil ol və ya qeydiyyatdan keç

    Welcome Back!

    Aşağıdan daxil olun və ya {qeydiyyatdan keçin}.

    Şifrəni unutmusan?

    İndi qeydiyyatdan keç!

    Artıq qeydiyyatdan keçmisiniz? Giriş.

    Şifrəniz e-poçtunuza göndəriləcək.