Close Menu
BiznesX
    Son yazılanlar
    Yanvar 15, 2025

    Biznes ideyanı necə tapmaq olar?

    Yanvar 14, 2025

    Ürəkdən Satmaq (Sellling from the Heart) kitabının icmalı

    Yanvar 7, 2025

    Effektiv Ünsiyyət

    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram TikTok Telegram Threads
    BiznesX
    Login
    • Ana səhifə
    • Haqqında
    • Kitab icmalları
    • Bloq
    BiznesX
    Siz buradasınız:Ana səhifə»Kitab icmalları»Groundswell kitabının icmalı
    Kitab icmalları

    Groundswell kitabının icmalı

    Dekabr 28, 2024Şərh edilməmiş16 Dəqiqə Oxu
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Reddit WhatsApp Copy Link
    ground swell kitab icmalı

    Groundswell

    Groundswell kitabının icmalı

    Görülməmiş Biznes Artım Dalğası

    Scott A. Martin

    Qısa Xülasə

    Davamlı biznes artımına nail olmaq üçün qısa yollar yoxdur, nə qədər ki, populyar Instagram gurusu bunun əksinə and içsə də. 100 qat artım vəd edən tez-tələsik həllər və ya hiylələr qısamüddətli nəticələr verə bilər, lakin uzun müddətdə biznesin təməlini təhlükə altına atır.

    Groundswell: Görünməz Biznes Artım Dalğası bizi Groundswelling adlı inqilabi konsepsiya ilə tanış edir – auditoriyaları cəlb etmək və uzunmüddətli, davamlı biznes artımını təmin etmək üçün sistematik bir yanaşma. Kitabın səhifələri dörd əhatəli addımı izah edir: planlaşdırma, dəyər yaratma, marketinq səylərinin miqyasını genişləndirmə və sadiq müştəri bazası qurma.

    Müəllif Scott A. Martin, oxucuları qısamüddətli marketinq həllərindən davamlı eksponensial artıma keçməyə çağırır, burada məqsəd və əlaqə qurma əsas prioritetdir. Müəllif, gizli potensialımızı tapmaq, artım dilemmasını aşmaq, səbr və autentikliklə işləmək və davamlı müştəri sədaqəti yaratmaq haqqında əyləncəli və maarifləndirici bir yolçuluq təklif edir.

    BU XÜLASƏDƏ ÖYRƏNƏCƏKSİNİZ:

    • Qısamüddətli hiylələrdən daha çox davamlı artım strategiyalarına üstünlük verməyin əhəmiyyəti.
    • Groundswelling anlayışı və bu yanaşmanın uzunmüddətli biznes artımını necə təmin etdiyini.
    • Groundswelling yaratmaq üçün dörd addımı.
    • Məqsəd və əlaqələrə üstünlük verərək eksponensial artıma necə nail olmaq olar.

    Giriş

    İrəli düşünən təsisçilər, fərasətli sahibkarlar və davamlı artım marketinqini arzulayan cəsur markalar üçün dalğa qalxır. Mən bu yeni yanaşmaya Groundswelling adını verirəm – güclü, lakin hələ də görünməyən incə bir biznes artım dalğası. Əslində bu yanaşma o qədər də yeni deyil. Sadəcə, müəyyən nümunələri və modelləri müəyyən etmişəm və onları bir çərçivə halına salmışam, hansı ki təsir yaradan yaradıcılar və sahibkarlar üçün davamlılıq axtaranlara kömək edir.

    Bu kitab beş bölmədən ibarətdir: Origins, Build, Give, Grow və Transform. Origins kitabın kontekstini verən səbəb və arxa planı izah edir. Build, prosesə strateji planlaşdırma, aktiv strategiya və tələbat yaratmaqla başlamanın dərin faydalarını izah edir.

    Give, dəyişən biznes mühitinə uyğunlaşmaq üçün ilkin artımın yaradılmasına başlayır. Grow, komanda üzvlərinizə və ya maraqlı tərəflərə yeni standartlar qoymaq və ənənəvi artımı transformativ artıma çevirmək üçün istinad bələdçiniz olacaq. Transform, loyallıqdan kənara çıxıb eksponensial artıma nail olmaq və zaman keçdikcə enerji və xərcləri azaltma yollarını izah edir.

    Hər bir bölmənin ümumi mövzusu sadəcə olaraq, biznes suverenliyinə aparan bir yolçuluqdur; yəni ənənəvi, bahalı marketinq üsullarından asılılıqdan müstəqilliyə və incə, effektiv artıma keçid.

    1-ci Hissə: Mənşə

    1-ci Fəsil: Gizli Potensial Dalğaları

    Sörfçülər, sahibkarlar kimi, növbəti arzularını təcəssüm etdirən dalğanı tutmağa həvəslidirlər. Sahibkarlar da sörfçülər kimi axtardıqları gələcəyi aydın şəkildə görürlər, lakin bu vizyonu reallaşdırmaq məsələsində çox vaxt mühitin təsirindən asılı olurlar. Biz dalğaya minmək istədiyimizi bilirik, amma dalğaları tutmaq çətindir və onlar dəyişkən ola bilər. Sörfdə bu dəyişkən dalğaların ən yaygın növünə külək dalğaları deyilir. Daha arzuolunan dalğalar isə, daha uzaq bir fırtınadan gələn böyük şişkinliklər olan yer dalğalarıdır. Yer dalğaları sörfçünün xəyalıdır və bu dalğaları yaşamaq üçün şanslı bir zamanlama tələb olunur.

    Keçmişdə dalğalara olan həsrətimizi yalnız gözləyərək və ya sonsuz olaraq üfüqə baxmaqla təmin edə bilirdik. Soyuq su olan yerlərdə yaşayanlar üçün dalğaları gözləmək üşüdücü ola bilərdi. Ancaq xoşbəxtlikdən dünya dəyişdi. Cavid sörfçü Jack O’Neill neoprendən hazırlanmış yaş kostyum icad etdikdən sonra, dünyanın hər yerindəki sörfçülər soyuq suda da sörf edə bildilər. Kelly Slater və geofiziki axın dinamikası sahəsində mütəxəssis olan Adam Fincham sörf hovuzu quraraq mükəmməl dalğalar yaratdıqda isə, sörfçülərin dalğa gözləməsinə ehtiyac qalmadı, çünki artıq öz dalğalarını yarada bilirdilər!

    İstər iş sahibi, istərsə də marketoloq olun, growth marketinqinə ( growth marketing, müştəri bazasını artırmaq və biznesin inkişafını sürətləndirmək məqsədini güdən bir strategiyadır. Bu yanaşma, ənənəvi marketinq metodlarından fərqli olaraq, daha çox məlumat yönümlüdür və müştəri davranışlarını anlamağa, analiz etməyə və bu məlumatlardan istifadə edərək effektiv marketinq kampaniyaları yaratmağa fokuslanır.) dair təcrübə və yanaşmalarınızı yenidən nəzərdən keçirmək vaxtıdır. Ənənəvi üsullara sual vermək üçün özünüzə icazə verin. Jack O’Neill və Kelly Slater kimi, heç kimin əvvəl görmədiyi bir şeyi etməyə cəsarət edən həvəsli sahibkarlar sırasına qoşulun.

    2-ci Fəsil: Artım Dilemması

    Tez artım üçün aqressiv kampaniyalar həyata keçirən əksər şirkətlər adətən satışlarda yalnız qısa müddətli yüksəliş əldə edirlər. Kampaniya bitəndə isə satışlar yenidən əvvəlki səviyyəyə düşür. Uğuru yalnız rəqəmlərlə ölçəndə bu qısa müddətli artım dalğası həqiqi hekayəni danışmır. Tez artım ardınca qaçmaq əsl artımı dayandırır və ləngidir. Qısa müddətli nağd pul axını ehtiyacları ilə uzunmüddətli mənfəətlilik arasında balans qurmağı öyrənmək sahibkarlar və onları dəstəkləyən marketinq komandaları üçün ən vacib anlayışlardan biri olmalıdır.

    Ən sağlam və davamlı artım, qısa müddətli taktika ilə uzunmüddətli strategiya arasında balans yaradan infrastruktur daxilində baş verir. Davamlı brend yaratmaq marketinqə müasir yanaşma tələb edir – bu yanaşma sağlam düşüncəni sübut olunmuş strategiyalarla birləşdirir. Davamlı artım təkcə rəqəmlər, bəyənmələr, paylaşımlar və satışlarla bağlı deyil. Bu, insanlarla bağlıdır. Bu, Facebook və ya TikTok kimi son rəqəmsal platformalara vaxt sərf etməmək demək deyil. Bu və ya digər trendlər alətlər ola bilər, lakin onlar davamlı marketinq strategiyasının əsası ola bilməz. Bunun əvəzinə, onlara ağıllı şəkildə vaxt sərf edin və onların dəyişməsinə hazır olun. Gözünüz açıq olsun. Dəyərlər yaratmağa fokuslanaraq qurmağa davam edin.

    3-cü Fəsil: Müasir Artım Görüşü

    Niyə ilk dəfə biznesə başladığınızı düşünün. Sadəcə mənfəət əldə etmək üçün idi? Yoxsa artım üçün? Bunu şübhə edirəm. Yəqin ki, özünüz üçün bir şey qurmaq istəyirdiniz.

    Əhəmiyyətli, real və davamlı bir şey. Biznesin ürəyinə qayıtmaq marketinq barədə düşüncə tərzini dəyişdirməyi tələb edir. Bu, aqressiv taktikalardan müsbət, dəyər yönümlü hərəkətlərə keçməyi tələb edir. Hədəfləmək və əldə etməkdən əlaqələndirməyə və xidmət etməyə keçidi tələb edir.

    Uzunmüddətli artım strategiyasını təsəvvür edin ki, burada müştərilərlə münasibətə, sadəcə əməliyyatlara deyil, daha çox diqqət yetirilir – burada müştərilər yenidən öz insanlığına qovuşur və sadəcə rəqəmlər və ya dollar işarələri deyil. Strategiyanın prinsiplərinə əsaslanaraq müxtəlif ekosistemi təsəvvür edin, əsas dəyərlər və brendinizin özünəməxsus dəyər təklifi sizə xidmət edənlər üçün hansı dəyər yaradır. Hərəkət etmədən, satış etmədən dəyər qatan məzmun və icmanın olduğu yerdə impulsu qurmağı və artımı təsəvvür edin. Bu davamlı marketinq və artım yanaşması “Groundswelling” adlanır.

    Groundswelling çox məqsəd yönümlüdür; məhsula bağlılıq, brendlə hər qarşılıqlı əlaqə dəyərlərinizlə uyğunlaşır. Groundswelling satışdan paylaşmaya, təxmin etməkdən sərmayə etməyə, tutmaqdan təsirləndirməyə, əməliyyatlardan transformasiyalara keçməkdir. Groundswelling-in dörd mərhələsi var: Qurmaq, Vermək, Artmaq və Transformasiya. Bir dəfə başladıqdan sonra, hər mərhələ təbii olaraq növbəti mərhələyə aparır. Lakin heç bir mərhələ dayanmaz. Bu davamlı hərəkət öz-özünə artım yaradır.

    4-cü Fəsil: Epik Mənşəyinizi Tapmaq

    Marketinq artıq sadəcə potensial müştərilərin qarşısına reklam çıxartmaqdan ibarət deyil, beləliklə onlar sizin mövcud olduğunuzu bilirlər. Marketinq sizin nə demək istədiyiniz, nəyə aid olduğunuz və əməliyyatlarda və ondan kənarda təklif etdiyiniz şeylərlə bağlıdır. Buna görə də, artım və təsir üçün əsas motivasiyanızı anlamaq vacibdir. Bu, sizin Epik Mərkəzinizdir – bütün gizli potensialın başlanğıc nöqtəsi. Diqqətlə düşünün: Epik Mərkəzinizdən çıxdıqdan sonra, gizli potensialınız sizi hara aparacaq?

    Epik Mərkəzinizin potensialını – vizyonunuz və dəyərlərinizin uyğunluğunu – yaratmaq üçün əldə etmək istədiyiniz xüsusi transformasiyanı və təsiri ifadə etməlisiniz. Bu, xəritədəki X işarəsidir. O X sizin Epik Nəticəniz – Təsirinizin elanıdır. Sizin Epik Nəticəniz sadəcə nail olmaq istədiyiniz nəticə deyil, həm də sizin Şimal Ulduzunuzdur – sizi düzgün istiqamətdə saxlayan bələdçi işıqdır. Hər zaman dayana və özünüzdən soruşa bilərsiniz: Biz doğru yolda irəliləyirikmi? Bu bizi Epik Nəticəyə yaxınlaşdırır, yoxsa uzaqlaşdırır? Hansı təsirlər əldə etmək istəyirik?

    Epik Nəticənizi tapmaq sonu nəzərə alaraq başlamaq deməkdir. Beyninizdə nəyi hiss etmək istədiyiniz var? Brendinizin dünya üzərində hansı təsirləri olmalıdır? Mədəniyyətinizə təsir nə cür olacaq? Aydınlığınız ya Epik Mərkəzdən (başlama motivasiyanız), ya da Epik Nəticənizdən (nail olmaq istədiyiniz ifadə olunmuş nəticədən) başlaya bilər. Lakin birini digərini tapmaq üçün istifadə edə bilərsiniz. Niyə başladığınızı bilmək sizə istiqaməti tapmağa kömək edir, hara getdiyinizi bilmək isə onu əsas məqsəd və motivasiyanızla əlaqələndirmək üçün geri xəritə çəkməyə imkan verir. Aradakı məkan sizin gizli potensialınızın aşkarlandığı yerdir. Bir şey aydındır: Epik Nəticəyə doğru gedərkən çoxlu təsir dalğaları olacaq.

    2-ci Hissə: Qurmaq

    5-ci Fəsil: Səbr Yeni Artım Texnikasıdır

    Səbr həm düşüncə tərzi, həm də bir hərəkətdir. Başqa sözlə desək, bu, zehinlilik hərəkətidir. Zehinlilik bir yoga matında oturub reallıqdan uzaq düşüncələrə dalmaq deyil. Əksinə, bu, konkret məqsədyönlü niyyət və ayıq vəziyyətin birləşməsidir. Niyyət + Ayıqlıq + Hərəkət = Zehinlilik.

    Niyyət sizin hərəkət etməyinizin səbəbidir – əldə etmək istədiyiniz konkret nəticədir. “Groundswell” üçün niyyətiniz o qədər güclü olmalıdır ki, heç bir yeni parlaq nəsə sizi yayındıra və ya sizi məqsədinizdən çəkindirə bilməsin. Ayıqlıq anlayışa aparan müşahidədir. Bu, kontekstdə bilikdir: harada olduğunuzu, haraya getdiyinizi, yolunuzdakı maneələr və imkanları, bu yolu keçmək üçün lazım olan hərəkətləri bilməkdir. Hərəkətlər niyyətimizə nail olmaq üçün istifadə etdiyimiz metodlardır. Hərəkət niyyətlə uyğun gələndə və ayıqlıqla məlumatlandırıldıqda, bu, konkret, məqsədyönlü və güclü olur. Bu, zehinliliyin kulminasiyasıdır.

    Hər hansı bir şeyi qurmaq üçün, xüsusən də davamlı bir şeyi qurmaq üçün, bütün parçaların necə bir araya gəldiyini təşkil edən bir çərçivəyə ehtiyacınız var. Bu İdeyalaşdır, Fərqləndir, Aktivləşdir çərçivəsindən istifadə edərək, Groundswell üçün arzuladığınız nəticəni təsəvvür etməkdən, parçalamaqdan və qurmaqdan ibarətdir:

    İdeyalaşdır. İdeya yaratma mərhələsi Groundswell-i maksimuma çatdırmaq və riski minimuma endirmək üçün düşüncənin keyfiyyəti və ona sərf etdiyiniz vaxtla bağlıdır. Özünüzdən soruşun: Bunu gerçəkləşdirmək üçün kim kömək edə bilər? Potensial olaraq nələri görə bilmirəm? Strategiyamı dəyişdirməli olsam, variantlarımı necə açıq saxlaya bilərəm?

    Fərqləndir. Bu addım əsas elementləri struktura parçalamaqla nədən başlayıb nəyə nail olacağınızı müəyyənləşdirməyi nəzərdə tutur. Özünüzdən soruşun: Hərəkatınızın mərkəzi nədir və hansı nəticəni əldə etmək istəyirsiniz? Auditoriyanızda hansı Dəyişiklik yaratmaq istəyirsiniz?

    Aktivləşdir. Bu, nəzəriyyədən reallığa keçid anıdır. İlk addım açıq görünə bilər, lakin vacibdir. Başlayın. Planınızın hər hansı bir aspektini sınaqdan keçirin. Faktiki olaraq bir vaxt təyin edib başlamalı olduğunuz bir fəaliyyət seçin. Strateji şəkildə kütləvi hərəkət edin və bu hərəkət auditoriyanın (müştərinin) reaksiyasına dair sizə bəzi rəylər versin.

    6-cı Fəsil: Səmimiyyət Haqqında Bir Qeyd

    Groundswell qurmaq üçün vizyonunuz, diqqətiniz və hərəkətləriniz lap başlanğıcdan uyğun olmalıdır. Öz səmimiyyətinizə və Groundswell-in mənbəyi və fırtınası rolunuza sahib çıxın. Aydınlığınızın gücü sizin brendinizə və reputasiyanıza çevrilir. Bu sizi irəli aparmaqla yanaşı, rəqabət üçün də maneə yaradır. Sizi təkrarlamağa çalışanlar isə səthi görünür. Necə deyərlər, “Yalnız bir orijinal ola bilər.”

    7-ci Fəsil: Bağlantı Yeni Nağddır

    Biznes və marketinq sadə bir prinsipə əsaslanır: insanlar dəyərli olmaq və dəyər qazanmaq istəyirlər. “Bunu dərhal necə sata bilərəm?” sualı əvəzinə, “Auditoriyamıza necə daha yaxşı xidmət göstərə bilərik?” soruşun. “Əməliyyatı necə stimullaşdıra bilərəm?” əvəzinə, “Onlara fərdi olaraq necə kömək edə bilərik?” deyə düşünün.

    İdeya yaradın, fərqləndirin və aktivləşdirin. Auditoriyanızın harada olduğunu tapın və onların ehtiyaclarını yaxşı müəyyənləşdirmək üçün dinləyin. Müştərilərlə insani səviyyədə əlaqə yaratmağın yollarını açmaq üçün necə ünsiyyət qurduğunuzu və əlaqə saxladığınızı fərqləndirin. Sonda, birbaşa bir-bir əlaqə yaratmaqla auditoriyanızı aktivləşdirin. İnsanların sizdən nəsə almaq əvəzinə sizinlə eyni dəyərlərə sahib olduqlarına əmin olun.

    8-ci Fəsil: Uzun Oyunu Oynamaq

    Marketinq “uzun oyunu oynamaq”dır. Uzun oyun qurarkən metriklər diqqətdən başlayır. Sonra izləyicilər, abunəçilər və nəhayət, müştərilər gəlir. Bütün proses artımınızı sürətləndirmək üçün gizli potensiala malikdir, lakin bu, vaxt tələb edir. Groundswell yaratmaq üçün ilk növbədə nüvəsi sədaqətli bir auditoriya ilə əlaqə qurmalısınız. Bu bağ əməliyyatlar vasitəsilə deyil, ortaq dəyərlər icması vasitəsilə qurulur. Bağlantı + etibar = hərəkət. Əlaqəni diqqət qazanmaq üçün deyil, etibar yaratmaq məqsədi ilə başladığınızda, auditoriyanın reaksiyası sizinlə və brendinizlə daha dərin bir səviyyədə əlaqə quracaq.

    Steve Jobs-un sözləri ilə desək, “Brend sadəcə etibardır.” Şükür ki, etibar yaratmaq, sadəcə bir söz verib onu yerinə yetirmək qədər sadədir. Bunu dəfələrlə etmək başqalarının etibar edə biləcəyi bir nümunə yaradır. Onları hər dəfə haqlı çıxardığınız zaman daha çox etibar qazanırsınız. Onlar sizi daha yaxşı tanıdıqca, etibarınız artır. Bu etibar mədəniyyəti üç əsas prinsip üzərində qurulub.

    Aydınlıq vacibdir. Vədiniz sizin üçün aydın olsa da, başqalarına açıq şəkildə çatdırılmadıqda, bunun heç bir mənası yoxdur. Ekipajınızı qurun. Əgər biznesinizdə müsbət və dəstək verən bir mədəniyyət yarada bilsəniz, işçiləriniz marketinq üçün ən böyük sərvətinizə çevriləcək. Müsbət əməkdaşlıq mədəniyyətini inkişaf etdirməyə fokuslanın. Biz tərəfdaşlıqlar haqqında danışarkən, xidmət tərəfdaşlarından və təchizatçılardan tutmuş bərabər şəbəkələr, mentorluq və ittifaqlaradək biznesinizin çiçəklənməsinə kömək edən müxtəlif lateral əlaqələri nəzərdə tuturuq. Vizyonunuz və məqsədlərinizlə uyğun gələn peer-to-peer və biznesdən-biznesə əlaqələri inkişaf etdirmək qarşılıqlı faydalı artım və davamlılıq yarada bilər. Nəhayət, icma mədəniyyətinizi qurun. Bu, yaratdığınız, tərəfdaşlıq etdiyiniz və ya dəstəklədiyiniz bir qrup ola bilər, lakin uyğunluq daxili mədəniyyətinizin xarici icmaya uzantısına çevrilir. Dəyərlərinizi və dəyərinizi nümayiş etdirmək üçün başqa bir yol olur, görünürlük, etibarlılıq və sədaqət yaradır.

    9-cu Fəsil: Dalğa Üstündə Dalğalar

    Brendiniz boyunca əlaqələr yaratdığınız zaman, hər kəs – auditoriyanızdan işçilərinizə, tədarükçülərinizə və icmanıza qədər – tamamilə dəstəkçi ola bilər. Biz məhz buna doğru çalışırıq. Uzun müddət ərzində davamlı istiqamətdə olan enerji, eyni istiqamətdə hərəkət edən fırtına küləkləri kimi, dalğaların böyüməsinə və sürət qazanmasına imkan yaradır. Sürəti qorumaq asandır, lakin onu başlamaq üçün daha çox enerji tələb olunur.

    Groundswelling domino daşlarını devirmək qədər asan ola bilər – və təsirləri də bir o qədər uzağa yayılır. Diqqət və niyyətlə, bütün parçaları yerinə qoymaq üçün vaxt sərf edirsiniz. Qurmaq mərhələsi başa çatdıqdan sonra sadəcə toxunub hərəkətə təkan verirsiniz və sürətlənmə prosesi qalanını həll edir, sizi Epik Nəticənizə aparır. Bu an təsadüfən baş vermir – o, daha çox vaxt (səbr), daha az maneə (əlaqə) və görünməz cazibə qüvvəsi (etibar) ilə qəsdən qurulub. Bunlar yerində olduğu zaman, sürətlənmə çox uzaqda deyil.

    Hər dalğanın arxasında başqa bir dalğa var və Groundswell-in tədricən qazanılan sürəti dayandırıla bilməz. Yadda saxlayın, ilkin nəticələr görünməz və ya kiçik ola bilər, bu, düzgün istiqamətdə irəliləmədiyiniz anlamına gəlmir. İndi, davamlı olaraq qurulmuş bir təməl üzərində, növbəti mərhələyə – “Vermək” mərhələsinə keçməyə hazırsınız.

    3-cü Hissə: Vermək

    10-cu Fəsil: Vermək Yeni Qazanmaqdır

    Verməklə xüsusi bir şey baş verir. Siz verdiyiniz zaman, görünməz bir dinamik hərəkətə gətirilir və bu dinamika, mütləq şəkildə sizə geri qayıdır. Əvvəlcə vermək aktı, Groundswell yaratmaq üçün əsasdır.

    Gəlin bunun nə demək olduğunu konkret bir nümunə ilə nəzərdən keçirək. Tutaq ki, bir müştərinin orta ömürlük dəyəri 100 dollardır və onları əldə etmək xərci (qəbul prosesinin dörd mərhələsindən keçirmək) 20 dollardır. Ənənəvi baxımdan bu, gəlirli bir modeldir. Amma müştərinin ömürlük dəyərini 300 dollara qədər artırmaq mümkün olsa necə? Bəlkə də bu, ilkin olaraq 20 dollardan daha çox başa gələr, məsələn, 100 dollar xərcləyər. Mənim fikrim budur ki, biz uzunmüddətli perspektivdə nə mümkün olduğunu nəzərdən keçirməliyik və bu baş verməsi üçün daha çox investisiya etməliyik. Bu prosesdə istifadə edə biləcəyiniz üç əsas vermə mərhələsi var:

    Dəvət et. Dəvət, sorğudan fərqlidir. Dəvət xüsusi hiss etdirir və onda eksklüzivlik və həyəcan elementi var. Bu, dərhal xoş hiss yaradır. Bu, təsirli vermə prosesində ilk, lakin vacib addımdır. Auditoriyanızı dəyər və dəyərlərinizlə bölüşməyə dəvət edin, sonra onlara növbəti addımı atmaq üçün seçimlər verin.

    Təəccübləndir. İndi auditoriyanızı gözlənilməz bir şeylə təəccübləndirməyin vaxtıdır. Onlara hansı hissləri yaşatmaq istəyirsiniz? Təqdim etdiyiniz hər nədirsə, gözləntilərini və ya təsəvvürlərini aşacaq şəkildə bu təcrübəni yaratmalıdır.

    Mükafatlandır. Qurduğunuz əlaqəni gücləndirmək və onu dəyişmək üçün auditoriyanızı hərəkətə keçdiyi üçün mükafatlandırın. Burada maddi və ya endirimlə bağlı mükafat nəzərdə tutmuram; mənalı, uyğun, fərdiləşdirilmiş və müvafiq bir mükafat nəzərdə tuturam. Onlara nə qədər qayğı göstərdiyinizi və hərəkətinizin bir hissəsi olduqları üçün nə qədər minnətdar olduğunuzu hiss etdirin.

    Mükəmməl vermək aktı dəyərlərinizi hərəkətə gətirir. Hansı vermə üsulunuzun ən yaxşı olduğunu tapmaq üçün özünüzə bu sualı verin: İnsanlara dəyərlərinizi göstərmək və biznes modelinizi idarə edən dəyərlərə əsaslanaraq hansı şəkildə məmnuniyyətlə verə bilərsiniz?

    11-ci Fəsil: Vermək Qazandırmağa Gətirəndə

    Dəyəri erkən vermək toxum səpmək kimidir; bu, gələcək məhsul üçün investisiyadır. İnsanlar bir şey verdikdə, qarşı tərəfdə dərhal qarşılıq vermək ehtiyacı yaranır. Auditoriyanıza verə biləcəyiniz, dəyərinizi və dəyərlərinizi göstərəcək şeylər üzərində fokuslanmaq prosesi, sadəcə satış etməkdən fərqli olaraq əlaqə yaratmağa və etibar qurmağa yönəlmiş bir yanaşma ilə sizi məqsədinizə yaxınlaşdırır. Yəni, verin, verin, verin – və vaz keçməyin. Siz artıq Groundswell yaratma yolunda irəliləyirsiniz. Bu, sizə lazımi sürəti qazanmaq və nəticələr əldə etmək üçün ilkin addımdır.

    4-cü Hissə: Böyümək

    12-ci Fəsil: Groundswell Yeni Böyümədir

    Gördüyünüz kimi, Groundswell böyüməsi digər böyümə növlərindən fərqlidir. Groundswell böyüməsinə nail olmaq, mümkün qədər tez böyümək oyununu tərk edir və bunun əvəzinə uzun müddət ərzində maksimum dəyər yaratmağa yönəlir. Təbii şəkildə böyüməyə fokuslanın. Dəyərlərinizə və yaratdığınız dəyərə güvənin və onları auditoriyanızın anlaya biləcəyi qədər aydın şəkildə çatdırmağa çalışın ki, onlar sizinlə böyüsünlər. Həqiqətən fərq yaratmağa və problemləri həll etməyə yönəlmiş olun.

    Dəyər təklifinizi əlavə potensial üçün yenidən nəzərdən keçirtməkdən çəkinməyin. Auditoriyanızın davamlı ehtiyaclarına uyğun şəkildə diqqətli olun ki, onların bağlana biləcəyi dərin dəyərləri yeniləyə və innovasiya edə biləsiniz. Ağılla böyüyün. Biznesdə olmaq üçün sizdə sistemlər olmalıdır. Böyümək üçün isə bu sistemlər düzgün işləməlidir – bütün problemlər və səhvlər aradan qaldırılıb və təbii böyümə baş verir. Bu təməl möhkəmləndikdən sonra, miqyaslanmağa başlaya bilərsiniz.

    Müştərilərin sizdən alış-veriş etməsi sadə və xoş olmalıdır. Onlar hər zaman geri qayıtmaq istəyəcəklər, çünki siz daim yeniliklər edirsiniz və seçim etmək, xərcləmək asandır. Bu, heç bir maneə olmadan təqdimatdır. İnsanlara dəqiq və yalnız axtardıqları şeyi təqdim edin. Nəhayət, unutmayın ki, brendiniz verdiyiniz vədlərdir, və daha yüksək standartlara çatmaq üçün içəriyə baxmalı və lazım olduqda dəyişikliklər etməyə hazır olmalısınız.

    13-cü Fəsil: Səbr Hələ də Yeni Böyümə Hiyləsidir

    Davamlı böyümək üçün bəzən nəticə, mükafat və ya cavab olmadan belə işləmək lazımdır. Siz inamla irəliləməlisiniz. Ən gözəl marketinq sadə, maneəsiz və faydalıdır. Siz nə etdiyinizi və niyə etdiyinizi bilirsiniz. Auditoriyanız heç vaxt kəsilməz. Heç nə yersiz deyil. Hər şey məqsədlə – həm sizin, həm də auditoriyanızın məqsədi ilə – uyğunlaşdırılıb. Bütün bunlar sizə məhsulunuzla və ya xidmətinizlə həqiqətən bağlı olduğunuzu hiss etməyə, auditoriyanıza isə alışlarına həqiqətən bağlı olduqlarını hiss etməyə imkan verir. Bu, çox səviyyələrdə məqsədli şəkildə uyğunlaşdırıldığı üçün gözəldir.

    5-ci Hissə: Dəyişiklik

    14-cü Fəsil: Sadiqliyin Ötəsində

    Əgər auditoriyanızı brendinizi eksponensial şəkildə böyütməyə məcbur edə bilsəydiniz, nə olardı? Əgər auditoriyanızın sadiqliyi ilə qidalanan bir böyümə dövrü qura bilsəydiniz, nə olardı? Bu, tamamilə mümkündür. Axı, eksponensial, davamlı və sağlam böyümə Groundswell-in mahiyyətidir. Lakin auditoriyanızdan bu səviyyədə bağlılıq əldə etmək üçün onlara o qədər cazibədar bir dəyər verməlisiniz ki, onlar ona qarşılıq verməkdən çəkinməsinlər. Biz burada ənənəvi sadiqlik proqramları və ya xal sistemlərindən danışmırıq. Biz davamlı, qayğıkeş bir əlaqədən danışırıq ki, bu da ən böyük dəyərə gətirib çıxarır: Dəyişiklik.

    Dəyişiklik Groundswell-in həm vasitəsi, həm də məqsədidir. Öz dəyişiklik dizaynınızı necə açmaq olar:

    • Görmək istədiyiniz Dəyişikliyin adını təsbit edin. (Groundswelling)
    • Prosesin incə detalları ilə keçid yolunu göstərin. (Marketinqdən Groundswelling-ə keçid)
    • Strategiyanı mərhələlər üzrə dizayn edin. (İnşa et, Ver, Böyü, Dəyiş)
    • Dəyişiklik mərhələlərinə başlayın. (Hərəkət et, Dəyiş, Dəyişdir)
    • ICE (Təsir, Etimad, Asanlıq) metodundan istifadə edərək Epik Mərkəzdən Epik Nəticəyə doğru kursunuzu çəkin.
    • Auditoriyanızı fərdi şəkildə dəyişməyə və nəhayət Dəyişiklik etməyə yönləndirmək üçün təcrübələri necə idarə edəcəyinizi xəritədə göstərin.
    • Hər bir şəxs üçün fərdiləşdirilmiş təcrübələr yaradın ki, bu da onlar üçün Epik Nəticəyə gətirib çıxarsın.
    • Biznesdə, özünüzdə və münasibətlərinizdə zərif böyümə ilə innovasiyaya davam edəcəyiniz sonsuz səyahətə başlayın.
    • Yeni dəyişmiş fərdlərin kimliyini bənzərsiz və məqsədyönlü şəkildə adlandırın. (Swellpreneurs)

    15-ci Fəsil: Eynilik Dənizi

    Dəyişdirilmiş fərdlərin kimliyini müəyyən etdikdən sonra, başqalarını brendinizə uğurla cəlb etmək üçün yanaşmada kritik bir fərq var (bu, heç vaxt bitməyən böyümənin açarıdır). Əgər Groundswell-inizi tam olaraq Dəyişiklik mərhələsinə çatdırmış olsanız, ən təhlükəli Epik Nəticə eynilik ola bilər.

    Dəyişiklik, dizaynla fərdiləşdirilmiş bir təcrübə olmalıdır və ad/kimlik daxili bir dairə yaratmalıdır. Bu dairədə olanlar Dəyişikliyi başa düşən bir qrupun bir hissəsi kimi özlərini görməlidirlər. Dəyişdirilmiş insanlar həmçinin öz təcrübələrini yaşadıqlarını və paylaşa bildiklərini görməlidirlər; onların unikal hekayəsi 100 faiz özlərinə məxsus olduğu üçün çox təsir edicidir.

    Onlar artıq özləri üçün yeni bir standart təyin ediblər – əvvəlki kimi olmayacaqlar – və səyahətin dəyərini o qədər aydın görürlər ki, başqalarını öz fərdi səyahətlərinə cəsarətlə başlamağa çağırırlar. Bu fərdlər Dəyişənlər tufanının dalğasında irəliləyərək başqalarını da öz dalğalarını tutmaq üçün cəsarətlə çağırırlar.

    Nəticə

    Heç bitməyən böyümənin sonuncu, görünməyən dalğası sizsiniz. Bu daxili dalğalar, öz-özünü çoxaldan enerji, varlığınızın əsasını təşkil edir, etdiyiniz işləri yox, kim olduğunuzu təmsil edir.

    Sizin Groundswell dünyanı dəyişəcək, hərəkət etdirəcək, lakin ən dərin təsir sizin öz Dəyişiminiz olacaq. Siz artıq bir “swellpreneur”sunuz və Groundswelling-dən istifadə edərək adi biznesi gözəl biznesə çevirən cəsur marketoloqlar, şüurlu yaradıcılar və təsir sahibkarları qrupunun bir hissəsisiniz.

     

    ground swell kitab icmalı
    Paylaş. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    Əlaqəli yazılar

    Ürəkdən Satmaq (Sellling from the Heart) kitabının icmalı

    Əsas Məqam(The Point) kitabının icmalı

    Yenidən kəşf et(Reinvent) kitabının icmalı

    Şərh yaz Şərhi ləğv et

    Son şərhlər

    Yuxarıda yazın və axtarış etmək üçün Enter düyməsinə basın. Ləğv etmək üçün Esc düyməsinə basın.

    Daxil ol və ya qeydiyyatdan keç

    Welcome Back!

    Aşağıdan daxil olun və ya {qeydiyyatdan keçin}.

    Şifrəni unutmusan?

    İndi qeydiyyatdan keç!

    Artıq qeydiyyatdan keçmisiniz? Giriş.

    Şifrəniz e-poçtunuza göndəriləcək.