Close Menu
BiznesX
    Son yazılanlar
    Yanvar 15, 2025

    Biznes ideyanı necə tapmaq olar?

    Yanvar 14, 2025

    Ürəkdən Satmaq (Sellling from the Heart) kitabının icmalı

    Yanvar 7, 2025

    Effektiv Ünsiyyət

    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram TikTok Telegram Threads
    BiznesX
    Login
    • Ana səhifə
    • Haqqında
    • Kitab icmalları
    • Bloq
    BiznesX
    Siz buradasınız:Ana səhifə»Marketinq və Satış»Biznes üçün reklamın əhəmiyyəti
    Marketinq və Satış

    Biznes üçün reklamın əhəmiyyəti

    Dekabr 23, 2024Şərh edilməmiş2 Dəqiqə Oxu
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Reddit WhatsApp Copy Link
    Reklam

    Reklam niyə vacibdir?

    Biznes üçün reklamın əhəmiyyəti(araşdırma)

    Bu dəfəki yazımızda reklamların psixoloji tərəfinin əhəmiyyəti barəsində qısaca söz açacağıq. Böyük şirkətlər büdcələrinin yarıdan çoxunu reklam, marketinq xərclərinə ayırmaqla xəta edir görəsən? Əlavə olaraq sual oluna bilər ki, axı niyə geniş müştəri bazasına, “brand image”-ə sahib markalar dayanmadan intensiv şəkildə öz məhsul və xidmətlərini hər daim gözümüzün qabağında tutmağa çalışır. Stanford Universitetinin son illərdə apardığı araşdırmaya əsasən insanların 94 %-i irrasional, yəni daha çox emosional qərarlar verir. O da insanlarda təəccüblü məqamlardan biridir ki, niyə ehtiyacı olmadığı halda bir çox hallarda gərəksiz, istifadəsinə o qədər də yararlı olmayan mal və xidmətləri alır. Ciddi elmi araşdırmalar da “Shopping etmək”-in beyində həzz hormonlarını tətiklədiyini önə sürür. Belə olan halda böyük firmaların niyə reklamlara böyük pullar ayırdığını və əksər reklam çarxlarının, posterlərinin “həzz mərkəzli” olduğunu daha aydın başa düşmək olar. Bu psixologiya faktı biznes üçün reklamın əhəmiyyəti məsələsini anlamaqda daha çox yardımçı olur.

    Kiçik sahibkarlar və reklam

    Biznes üçün reklamın əhəmiyyəti təkcə böyük şirkətlərin üzərində baş sındırdığı məsələ deyil, eləcə də biznesə yeni addım atan, həmçinin kiçik sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olan şəxslər üçün bu həmişə aktualdır. Bu gün  ənənəvi reklam alətlərinin yerini influencerlər və onların yaratdığı müxtəlif mövzuları əhatə eləyən kontent videoları tutur. Ölkəmizdə də yeni qurulan bizneslərin bir çoxu bu sosial şəbəkə fenomenləri vasitəsilə böyük kütlələrə çıxmağa çalışır. Buna baxmayaraq günümüzdə alternativ marketinq alətləri öz istifadəsini qoruyur. Bunların arasında televizor və radio, broşürlər və flayerlər, bilboardlar, mobil applikasiya reklamları da öz yerini alır. Digər tərəfdən xırda və orta bizneslər böyük marketinq büdcələrinə sahib olmadığı üçün daha geniş auditoriyalara çatmaqda sıxıntı çəkirlər. Onlar satışlarını daha da artırmaq üçün yeni reklam alətlərinin gətirdiyi üstünlüklərdən faydalanmalıdırlar. Burada şərt o deyil ki, məhşur videobloqerlər və influencerlərin xidmətlərindən yaralanmaq lazımdı. Buna alternativ olaraq sahibkarlar trendi yaxşı izləməli, sosial şəbəkə kontenlərinə özlərinin də yaradıcılığını, kreativliyini qatıb diqqət göstərməlidirlər.

    Paylaş. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    Əlaqəli yazılar

    Affiliate Marketing nədir?

     Satışı Artırmaq

    Şərh yaz Şərhi ləğv et

    Son şərhlər

    Yuxarıda yazın və axtarış etmək üçün Enter düyməsinə basın. Ləğv etmək üçün Esc düyməsinə basın.

    Daxil ol və ya qeydiyyatdan keç

    Welcome Back!

    Aşağıdan daxil olun və ya {qeydiyyatdan keçin}.

    Şifrəni unutmusan?

    İndi qeydiyyatdan keç!

    Artıq qeydiyyatdan keçmisiniz? Giriş.

    Şifrəniz e-poçtunuza göndəriləcək.