Close Menu
BiznesX
    Son yazılanlar
    Yanvar 15, 2025

    Biznes ideyanı necə tapmaq olar?

    Yanvar 14, 2025

    Ürəkdən Satmaq (Sellling from the Heart) kitabının icmalı

    Yanvar 7, 2025

    Effektiv Ünsiyyət

    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram TikTok Telegram Threads
    BiznesX
    Login
    • Ana səhifə
    • Haqqında
    • Kitab icmalları
    • Bloq
    BiznesX
    Siz buradasınız:Ana səhifə»Use Case-lər»Böhrandan Çıxış
    Use Case-lər

    Böhrandan Çıxış

    Dekabr 18, 2024Şərh edilməmiş3 Dəqiqə Oxu
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Reddit WhatsApp Copy Link

    Batmaq Təhlükəsi

    Böhrandan Çıxış

    Bizneslərin böhranlardan xilas olması, müvəffəqiyyətli dönüşlər, və ya nizamın yenidən qurulması mövzularında bir çox maraqlı hekayə var. Bəzi məşhur xilas hekayələri:

    Apple

    Böhrandan Çıxış

    – Böhran: 1990-cı illərin əvvəllərində Apple, yüksək xərcləri və aşağı gəlirləri ilə maliyyə çətinlikləri yaşadı. Şirkət bazar payını itirirdi və məhsul xətti geridə qalırdı.
    – Xilas: 1997-ci ildə Steve Jobs geri döndü və Apple-in strategiyasını yenidən qurdu. Onun liderliyi altında, şirkət iMac, iPod, iPhone və iPad kimi inqilabi məhsulları təqdim edərək bazarda müvəffəqiyyət qazandı. Apple, maliyyə böhranından çıxaraq texnologiya sənayesində liderlərdən biri oldu.

    Netflix

    -Böhran: 2000-ci illərin əvvəllərində Netflix, DVD-lərin poçtla göndərilməsi modelindən rəqib DVD kirayə biznesinin əksinə çevrilmək məcburiyyətində qaldı. Şirkət bu dövrdə müştəri itkiləri yaşadı və maliyyə çətinlikləri ilə üzləşdi.
    -Xilas: Netflix, 2007-ci ildən başlayaraq onlayn axın xidmətinə keçdi və öz orijinal məzmununu istehsal etməyə başladı. “House of Cards” kimi məşhur seriyalar təqdim edərək, müştəri bazasını genişləndirdi və texnologiya və media dünyasında bir güc mərkəzinə çevrildi.

    IBM

    – Böhran:1990-cı illərin əvvəllərində IBM, şəxsi kompüter bazarındakı rəqabət səbəbi ilə ciddi maliyyə çətinlikləri yaşadı. Şirkət, nəhəng hardware və köhnəlmiş biznes modelləri ilə mübarizə edirdi.
    -Xilas: Louis Gerstner, IBM-in CEO-su olaraq təyin edildikdən sonra şirkət, xidmət və məsləhət sahələrinə fokuslanmağa başladı. Gerstner, IBM-in korporativ müştərilərə və bulud xidmətlərinə yönəlməsini təmin etdi. Şirkət, əsaslı bir dönüşüm keçirərək müasir texnologiya dünyasında möhkəm bir mövqe qazandı.

    LEGO

    -Böhran: 2000-ci illərin əvvəllərində LEGO, yüksək xərcləri və müştəri tələblərinin dəyişməsi səbəbindən maliyyə çətinlikləri yaşadı. Şirkət məhsul çeşidini genişləndirməkdə çətinlik çəkirdi.
    – Xilas: LEGO, məhsul xəttini sadələşdirdi və müştəri tələblərinə uyğun yeni məhsul xətləri təqdim etdi. Eyni zamanda, “LEGO Star Wars” və “LEGO Friends” kimi uğurlu kolleksiyalar ilə də bazar payını artırdı. Şirkət, həmçinin, LEGO Movie kimi media layihələrinə sərmayə qoydu, bu da markanın populyarlığını artırdı.

    Starbucks

    – Böhran: 2008-ci il maliyyə böhranı zamanı Starbucks, müştəri azlığı və yüksək xərclər səbəbindən iqtisadi çətinliklər yaşadı. Şirkət, həmçinin, müştəri xidmətlərinin keyfiyyətini qorumaqda çətinlik çəkirdi.
    -Xilas: Howard Schultz, CEO olaraq geri döndü və Starbucks-ın strateji dəyişikliklər etməyə başladı. Şirkət, daha keyfiyyətli məhsul və xidmətlər təqdim edərək, mağaza dizaynını yenidən qurdular. Starbucks, həmçinin, öz müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmaq və bazar tələblərinə uyğunlaşmaq üçün yeni məhsul xəttlərini təqdim etdi. Starbucks, beləliklə, maliyyə böhranından qurtularaq qlobal bir lider oldu.

    Ford Motor Company

    -Böhran: 2000-ci illərin əvvəlində Ford, azalan satışlar, yüksək istehsal xərcləri və idarəetmə problemləri səbəbindən çətinlik yaşadı.
    -Xilas: Alan Mulally, CEO olaraq təyin edildikdən sonra Ford, “One Ford” strategiyasını həyata keçirdi. Şirkət, məhsul xəttini birləşdirdi, xərcləri azaltdı və yeni, enerji səmərəli modellərə sərmayə qoydu. Ford, maliyyə böhranından qurtularaq daha güclü bir bazar mövqeyi əldə etdi.

    Bu hekayələr, böhranlardan çıxmaq üçün düzgün strateji qərarların və innovasiyanın əhəmiyyətini göstərir. Uğurlu dönüşlər, şirkətlərin bazar dəyişikliklərinə uyğunlaşmaq, müştəri ehtiyaclarını qarşılamaq və idarəetmə strateqiyalarını yenidən qiymətləndirmək bacarığına bağlıdır.

    Paylaş. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    Əlaqəli yazılar

    Müştəri Artırmaq

    Şərh yaz Şərhi ləğv et

    Son şərhlər

    Yuxarıda yazın və axtarış etmək üçün Enter düyməsinə basın. Ləğv etmək üçün Esc düyməsinə basın.

    Daxil ol və ya qeydiyyatdan keç

    Welcome Back!

    Aşağıdan daxil olun və ya {qeydiyyatdan keçin}.

    Şifrəni unutmusan?

    İndi qeydiyyatdan keç!

    Artıq qeydiyyatdan keçmisiniz? Giriş.

    Şifrəniz e-poçtunuza göndəriləcək.