Risk Et!
Take A Chance(Risk Et) kitabının icmalı
Böyük Uğur Qazanmaq Üçün 101 Sahibkarlıq Dərsi
Larry Gaynor
XÜLASƏ
Müəllif Larry Gaynor “Risk Et! Böyük Uğur Qazanmaq Üçün 101 Sahibkarlıq Dərsi” kitabını iki əsas səbəbə görə yazıb. Birincisi, yeni sahibkarlara öz bizneslərini qurmağın əsl mahiyyətini və bunun onlar üçün düzgün qərar olub olmadığını başa düşmələrinə kömək etmək. İkincisi, artıq biznes sahibi olan sahibkarlara maliyyə, marketinq, idarəetmə və liderlik sahələrində dəyərli biliklər vermək və onlara ən optimal strateji qərarlar qəbul etmələrini təmin etməkdir.
Çox vaxt sahibkarlar yanlış qərarlar qəbul edir, çünki hansı qərarı seçmək və ya hansı yolu tutmaq lazım olduğunu bilmirlər. Gaynorun məqsədi sizə düzgün seçimlər etməyə kömək etməkdir. ABŞ-da hər il 5,4 milyondan çox yeni biznes müraciəti edilir, lakin təəssüf ki, yeni müəssisələrin təxminən yarısı beş il ərzində uğursuzluğa düçar olur. Bu kitabda, sahibkar olmağın daxili işlərini öyrənəcəksiniz və biznesinizi növbəti səviyyəyə qaldırmaq və uğursuzluqdan qaçmaq üçün sizə kömək edəcək xüsusi dərslər əldə edəcəksiniz. Bütün lazım olan sadəcə “Risk Etməkdir!”
BU XÜLASƏDƏ ÖYRƏNƏCƏKSİNİZ:
– İlk addımları düzgün atmaq üçün məsləhətlər
– Məzuniyyətdən sonra nə etmək lazımdır
– Partlayıcı böyümə illərindən maksimum faydalanma üsulları
– Böyük dönüşün fərq yaratmasının yolları
1-ci hissə: İlk Günlər
Dərs: Sevdiyiniz İşi Öyrənin ki, Sizə Onu Etməyə Heç Kim Mane Ola Bilməsin
Larry Gaynor, atasının tikinti mağazasında ilk işində boru kəsməyi, açar düzəltməyi, şüşə kəsməyi və xüsusi boya rənglərini qarışdırmağı öyrəndi. O, həmçinin əlavə məhsul satmağı və müştəriyə əlaqəli məhsullar, məsələn, işıq açarı alarkən ona uyğun örtük təklif etməyi çox sevdiyini anladı.
Həyat Dərsi Məsləhəti: Məhsullarınızın və biznesinizin bütün aspektlərini öyrənməyə vaxt ayırın. Müştəri və ya işçi sizdən sual soruşduqda cavabını bilməməkdən daha pis bir şey yoxdur.
Dərs: Neçə Dəfə Yıxılmağınız Vacib Deyil, Neçə Dəfə Ayağa Qalxdığınız Mühümdür
Mağaza bir zamanlar çiçəklənən bir məhəllədə yerləşirdi, lakin tədricən problemlərlə üzləşən bir yerə çevrilmişdi. Bir səhər, mağaza soyuldu. Oğurluq başa çatandan sonra gələn polislərdən şok keçirən Gaynor, soyğunçuların necə göründüklərini belə təsvir edə bilmədi. Bir neçə il sonra mağaza yenidən soyuldu. Bu dəfə isə polislərə soyğunçuların görünüşlərini və nə geyindiklərini xatırladı. Onları müəyyənləşdirdi və nəticədə onlar həbs olundular.
Həyat Dərsi Məsləhəti: Qorxuya qalib gələ bilsəniz, demək olar ki, hər şeyə tab gətirə bilərsiniz. Unutmayın, qəhrəman olmaqla olmamaq arasındakı fərq, hər kəsin imtina etdiyi zaman bir dəqiqə daha dözmək bacarığıdır.
Dərs: Biliklərinizi Mümkün Qədər Genişləndirin
Sahibkar olaraq ilk dəfə sərgidə iştirak etmək heyrətamiz bir təcrübədir. Gaynor ilk sərgisinə gedəndə, buna qədər heç vaxt belə bir şey görməmişdi. Yüzlərlə təmtəraqlı stend və tanımadığı yüzlərlə yeni brend gördü.
O, özünü əslində tanımadığı, yüksək vəzifəli şəxslərlə tanış edirdi və sərgidə təqdim olunan “göstəri endirimləri”ndən heyrətə düşmüşdü. O qədər çox sifariş verdi ki, izləməkdə çətinlik çəkirdi və mağazaya yeni məhsullar əlavə etdi. O zaman bilmirdi ki, sərgilər gələcəkdə öz biznesində mühüm bir strategiyaya çevriləcək.
Həyat Dərsi Məsləhəti: Sərgilər hələ də mövcuddur, lakin internet səbəbindən əvvəlki qədər təsirli deyillər. Öz sənayeniz üçün sərgiləri araşdırın. Onların saytlarında sərgiləyən şirkətlərin siyahısını, onların məlumatlarını və sərgi xəritəsində nə qədər yer tutduqlarını görəcəksiniz. Bu məlumatlar sərgiyə şəxsən getməsəniz belə sizə əhəmiyyətli anlayışlar verəcək.
2-ci hissə: İndi Məzun Olmusunuz, Sonra Nə Edəcəksiniz?
Dərs: Nə Etmək İstədiyinizə Qərar Verdikdən Sonra Heç Vaxt Dayanmayın
Kolleci bitirdikdən sonra Gaynor Böyük Səkkizlik mühasibat firmalarından biri ilə müsahibə keçirir. Ofisdə kostyum geyinmiş insanları görəndə, ona “rəsmi” sözünün çox uyğun gəldiyi aydın oldu. Komanda ilə dəbdəbəli restoranda nahar edərkən, hər kəs martini sifariş etdi, Gaynor isə qazlı içki sifariş etdi. Bu, müsahibənin sonu idi.
Mağazada o, Levi cinsləri və iş çəkmələri geyinir, üzərində ölçü lentləri və bıçaq gəzdirirdi. O, firmada işləməyin onun üçün uyğun olmadığını anladı, baxmayaraq ki, maaş yüksək və ortaqlıq imkanı çox yaxşı idi.
Amma daha əyləncəli nədir? Rəqəmlərlə işləmək, yoxsa beton paletlərini boşaltmaq? İlk böyük həyat qərarını asanlıqla verdi. O, ailə biznesinə qoşulmağa qərar verdi.
Həyat Dərsi Məsləhəti: Sahibkarlar hər zaman seçim qarşısında qalır. Bu seçimlər uğur və ya uğursuzluğu müəyyən edir. Məsləhət üçün mentorlarınız və həmkarlarınızla məsləhətləşin, lakin son qərarı öz instinktinizə əsaslanaraq verin.
Dərs: Öncülər Həmişə Birinci Sıradan çıxır; Başqalarının Fikirlərini “Oğurlayıb” Onları Yaxşılaşdırın, Məhz Steve Jobs Kimi
Yeni bir biznes başlatmaq çoxlu tədqiqat tələb edir. Sahibkarların təbiətində tədqiqatı sevmək var. Steve Jobs heç vaxt sıfırdan heç nə ixtira etmədi. Onun dahiliyi ondadır ki, başqasının ideyasını götürüb onu yaxşılaşdırdı. Tədqiqat vasitəsilə müştərilərinizin nə istədiklərini onlar hələ özləri bilmədən əvvəl anlaya bilərsiniz.
Həyat Dərsi Məsləhəti: İlk məhsulunuzu bazara çıxarmaq barədə qərar verərkən, rəqiblərin məhsullarını dərindən araşdırın. Sonra, məhsulunuzu digərlərindən fərqləndirəcək əsas bir xüsusiyyəti müəyyən edin. Məhsulun fərqliliyi uğurunuz üçün vacibdir və bəzən fərqi yaradan əsas tərkib hissəsidir.
Dərs: Əgər Biznes Sahibi Olmusunuzsa, İşçilərə Ehtiyacınız Var; İşçilərinizə Nə Qədər Yaxşı Qayğı Göstərsəniz, Biznesiniz O Qədər Yaxşı Olacaq
Sahibkar olduğunuzda işçilərə diqqət ayırmaq istədiyiniz son şey olur. İşçilər çox vaxt alır. Onları işə götürmək, işdən çıxarmaq, təlim keçmək, motivasiya etmək, anlayış göstərmək, onlara məzuniyyət və müavinətlər vermək, rəylər təqdim etmək və bunlar sadəcə başlanğıcdır.
İşçilərin işdən çıxma halları nadir olmalıdır, buna görə də onları diqqətdə saxlamalı və onların təsir yaratmasına imkan verməlisiniz. Gaynorun ilk böyük mağazasında işçi dövriyyəsi nadir idi və o, düşünür ki, bu, onun işlə çox məşğul olmasından qaynaqlanırdı və işçilərin öz işlərini etmələrinə şərait yaratmışdı.
Həyat Dərsi Məsləhəti: Əgər yeni sahibkarsınızsa və ilk işçilərinizi işə götürürsünüzsə, bu mövzuda mümkün qədər çox kitab oxuyun. Lazımi araşdırmanı, o cümlədən arxa fon yoxlamalarını edin. Eyni dərəcədə vacib olan şey, vizyonunuzu müraciət edən şəxslərlə paylaşın və onların vizyonunuza dəyər verib-vermədiyini hiss edin. Onlardan niyə sizinlə işləmək istədiklərini soruşun.
3-cü hissə: Partlayışlı İllər
Dərs: Sahibkar kimi, kürəyinizdə meymunun olması ən pis şeydir; Çoxlu meymunlar sizi məhv edər, ona görə də onlardan mümkün qədər tez qurtulun
Gaynor şirkəti Nailco-nun 25% payını atasına vermişdi. O, biznes üçün borca girmişdi və kredit xəttinin faizlərini ödəmək, həmçinin binanın aylıq ipoteka ödənişlərini etmək üçün çoxlu qazanc əldə etməli idi.
Apreldə gəlir vergilərini ödəmək vaxtı gələndə, müsbət pul axını olmadığı üçün daha çox borc götürməli olurdu. Bu vəziyyət iyirmi ildən çox davam edən bir qısır dövran idi.
O, atası ilə bir görüş təyin edib ona illik 25 faiz pay ödəyə bilməyəcəyini dedi. Atası vəziyyəti başa düşdü və onun təklif etdiyi geri satınalma ilə razılaşdı. Peşəkar qiymətləndirmə marağın dəyərini 1 milyon dollar olaraq qiymətləndirdi. 25.000 dollarlıq investisiyaya pis olmayan bir gəlir ido. Nailco isə bundan sonra daha yaxşı bir pul axını vəziyyətində olacaqdı.
Həyat Dərsi Məsləhəti: Köhnə bir məsəldə deyilir: “Pulsuz nahar yoxdur.” Əksər hallarda sahibkarlar ehtiyacları olduğu bir şey üçün kiminləsə işbirliyi qururlar. Başlanğıcda hər şey yaxşıdır, amma sonda vəziyyət pis olur. Hər nə tələb edirsə etsin, o meymunu kürəyinizdən çıxartmaq vaxtıdır. Səhvlər bahalıdır, amma onları düzəltməmək ölümcül ola bilər.
Dərs: Birinci Prioritet Pul Qazanmaqdır
Öz işinizə sahib olduğunuz zaman yadda saxlamalı olduğunuz ən vacib şey birinci prioritetin pul qazanmaq olduğudur.
İnvestorların bir çoxunu tamamilə məhv edən X.com(şərti addır) böhranının səbəbi ondan ibarət idi ki, onlayn açıq şirkətlərin heç biri pul qazanmırdı. İşçilərə maaş vermək, bank borcunu ödəmək, aktivlərə sərmayə qoymaq və işinizi davam etdirmək üçün sizə mənfəət lazımdır.
2000-ci il Gaynor və onun işçiləri üçün əla bir il idi. Onlar X.com(şərti addır) böhranına əhəmiyyət vermirdilər. Gaynor söz verdi ki, əgər Nailco 50 milyon dollar satışa çatarsa, işçilər yeni avtomobil və ya 10.000 dollar nağd pul seçimi əldə edəcəklər. Nailco-nun satış mərhələsini qeyd edən rəsmi tədbirdə avtomobilləri işçilərinə verdiyi gecə unudulmaz bir sehrli gecə idi.
Həyat Dərsi Məsləhəti: İşçilərə pul, hədiyyələr və mükafatlar verməkdən yaxşı heç nə yoxdur. Amma əvvəlcə mənfəətli olmalısınız. Çox vaxt şirkətlər erkən mərhələlərində “zərər” gözləyirlər və bu zərərlərin nəhayət mənfəətə çevriləcəyini düşünürlər. Bu, çoxlu şirkətlərin uğursuz olmasının digər bir səbəbidir: onlar heç vaxt mənfəətə nail olmurlar. Şirkətinizin erkən mərhələlərində mənfəətə diqqət yetirin və bu mövzunu əsla unutmadan irəliləyin.
4-cü hissə: Zirvə İlləri
Dərs: Müştəriləri Ala Bilməzsiniz
Gaynor solaryum biznesinə başlamışdı və bu sahə tənzimləmələr səbəbindən çətinliklərlə üzləşirdi. Bir ticarət sərgisində, Gaynor və komandası 20.000 dollar dəyərində bir solaryum cihazını bir şanslı qalibə hədiyyə edirdilər. Məqsəd bu yolla onların sədaqətini qazanmaq və özlərini müştərilərinə birbaşa distribyutor kimi təqdim etmək idi.
Onların sərgi stendi böyük idi və iştirakçılar stendə daxil olmaq üçün bir labirintdən keçməli idilər. Labirintin sonunda iştirakçılara tematik olaraq Mardi Gras muncuqları və bir nömrəli bilet verilirdi.
Reaksiya inanılmaz idi. Növbələr uzanırdı və tezliklə sərgi meydançasındakı hər kəs muncuqları taxırdı. Hər kəs solaryum cihazını qazanmaq istəyirdi. Sərginin ikinci günü saat 14:00-da püşkatma keçirildi. Sərgi meneceri işıqları söndürdü və Gaynor mikrofonu aldı.
Bir anda sərgi meydançasında hərəkət dayandı və minlərlə iştirakçı onların stendinə axışdı. Gaynor nömrəni oxudu və qalib sevinc içində qışqırdı.
Təəssüf ki, hekayənin mənəvi tərəfi çox kədərli idi və Gaynorun ən böyük həyat dərslərindən biri: Müştəriləri ala bilməzsiniz. Solaryum cihazını qazanan şəxs Ohayoda idi və Ohayo distribyutorundan məhsul alırdı. Gaynorun komandası cihazı çatdırdı və quraşdırdı, lakin heç bir məhsul sifarişi almadılar. Müştəri yerli distribyutoruna sadiq qaldı və bu, Gaynorun sonuncu dəfə solaryum cihazı hədiyyə etməsi oldu.
Həyat Dərsi Məsləhəti: Biz sahibkarlar olaraq düşünməyə meylliyik ki, məhsulumuz o qədər yaxşıdır ki, onu sadəcə istehlakçının əlinə versək, böyük uğur qazanarıq. Bu səbəbdən pulsuz nümunələr, promosyon hədiyyələri və təsirli şəxslərin işə götürülməsi taktikalarına müraciət edirik. Ancaq bu taktikalar nadir hallarda işləyir. Məhsulunuz o qədər yaxşı olmalıdır ki, insanlar onu almaq istəsinlər.
Dərs: Rəqiblərinizi Məğlub Etməyin Yollarını Axtarmağı Dayandırmayın
2003-cü ildə Gaynor Matrix şirkəti ilə müqavilə imzaladı. O zaman Matrix həm saç baxım, həm də saç boyama məhsulları üçün ən böyük peşəkar saç baxımı brendi idi. Beaute Craft Michiganın yeganə distribyutoru idi. Matrix brendi Hairco üçün mükəmməl idi və onları zirvəyə qaldıracaqdı.
Yeni baş menecer Beaute Craft-ın işindən məmnun deyildi və Gaynordan təklif verməsini istədi. Gaynor qısa bir fərdi kitab yazaraq Matrix və Hairco-nu qalib edəcək bir strategiyanı izah etdi. O, geri dönüb Beaute Craft müqaviləsinin nə vaxt bitəcəyini söylədi və ona fürsət verdi.
Şərtləri müzakirə etmək üçün görüşəndə, baş menecer Gaynorun enerjisini və həvəsini bəyəndi. O, Beaute Craft-ı brenddən faydalanan bir “köhnə kişi” distribyutoru kimi görürdü. Ona birbaşa distribyutor hüquqları verdi. Ümumi satış potensialı ildə 10 milyon dollar idi.
O, Miçiqandakı hər salonda gizli bir marketinq kampaniyasına başladı və cavab dərhal gəldi. Beaute Craft necə cavab verəcəyini bilmirdi və ertəsi il Gaynor Matrix üçün eksklüziv hüquqlar qazandı. O, Beaute Craft-ın əksər satış işçilərini işə götürdü və qısa müddət sonra şirkət işini dayandırdı.
Həyat Dərsi Məsləhəti: Rəqiblərinizi izləməyi heç vaxt dayandırmayın. Onların veb saytlarını hər həftə izləyin, ən çox satılan məhsullarını, yeni təkliflərini və bağlanışlarını izləyin. Onların zəif tərəflərini öyrənmək üçün çoxlu ipucular var və siz bu zəifliklərdən istifadə edə bilərsiniz.
5-ci hissə: Yaxşı, Pis və Çirkin
Dərs: Həmişə Brendlərinizi Əmtəə Nişanları ilə Qoruyun
2010-cu ildə CND tərəfindən təqdim edilən Shellac, dırnaq lakı kimi tətbiq edilən, lakin iki həftə davam edən ilk gel lak idi. Heç kim bu məhsulun satışa çıxarılmasının nəticəsini proqnozlaşdıra bilməzdi, amma 1980-ci illərdə akrilik dırnaqların təqdimatı bununla müqayisədə çox zəif görünürdü.
Dırnaq texnikləri bu məhsulu çox sevirdilər, çünki on ildən çoxdur ilk dəfə olaraq yenilikçi bir xidmət təqdim olunurdu. İstehlakçılar da onu çox bəyənirdilər, çünki dırnaq laklarını dəyişmədən iki həftə istifadə edə bilirdilər və işləyə, üzə və ya idman edə bilirdilər, lakları soyulmaqdan narahat olmadan.
Sifarişlər dərhal satıldı və CND istehsal həcmini çatdırmaqda çətinlik çəkdi. Təəssüf ki, onlar nə bu məhsulu patentləşdirə bildilər, nə də düzgün əmtəə nişanı qeydiyyatını edə bildilər. Dünyada dırnaq lakı istehsal edən üç əsas şirkət var. Bu üç şirkətin hər biri məhsul yeniliyində bir-birini təqlid etməkdə ustadır.
Gel dırnaqları o qədər populyar idi ki, endirim salonları da bu məhsulu təqdim etməyə məcbur oldular. Dırnaq lakı bir neçə dollara .5 unsiya şüşədə satıldığı halda, Shellac .25 unsiya şüşədə 15,95 dollara satılırdı. CND-nin qiymətləri və şüşə ölçüsü çox ağıllı idi. Kaş ki, patentləri də olaydı.
OPI GelColor-u təqdim edəndə, bu məhsul 5 unsiya şüşədə 16,99 dollara satılırdı və dərhal bazar payını ələ keçirdi. Endirim salonları əvvəlcə yüksək qiymət ödəsələr də, CND-nin patentinin olmaması səbəbindən bu salonlar bir neçə il ərzində brendi məhv etdilər.
Həyat Dərsi Məsləhəti: Avtomobil idarə etmək üçün sürücülük vəsiqəsi lazımdır. Beynəlxalq səyahət üçün pasport lazımdır. Yeni bir brend təqdim edirsinizsə, əmtəə nişanına ehtiyacınız var. Rəqiblər və saxta məhsul istehsalçıları yeni məhsulda uğur gördükdə onu hədəfə alacaqlar, buna görə də həmişə hazır olun.
Dərs: Trendlərlə Moda Axınlarını Tez Ayırd Edin
Clarisonic yadınızdadır? 2004-cü ildə böyük bir şöhrətlə təqdim edilən bu dəriyə qulluq fırçası 2011-ci ildə L’Oréal tərəfindən alındı. Gaynor bu alətə bənzər Sonic Tool Works adlı bir məhsul istehsal etdi və Çində bir istehsalçı ilə üçdə bir qiymətə satdı. Dermatoloqlar alətin dərini zədələdiyini iddia etdikdə, dəriyə qulluq fırçalarının bazarı çökdü.
Koreya dəriyə qulluq maskaları yadınızdadır? 2015-ci ildə Honq Konqda keçirilən Cosmoprof sərgisində dəriyə qulluq maskası stendlərinin sayı inanılmaz idi. Gaynor üç möhtəşəm fabrik tapdı və brend məhsulları bazara çıxardı.
Satışlar inanılmaz idi – lakin bir daha sübut olundu ki, bu da sadəcə bir moda idi. Məhsulların on illərlə davam edən tendensiya olub olmadığını, yoxsa moda olduğunu öyrənmək çətin yoldur.
Həyat Dərsi Məsləhəti: Hamımız bunun günahkarıyıq: bir tendensiyanın dalğasına gec qoşulmaq. Trend məhsulları ilə moda məhsulları arasında fərq qoymaq demək olar ki, mümkün deyil. Əgər siz TikTok-da göründüyünə görə məşhur olan bir məhsula cəlb olunmusunuzsa, çox reaksiya verməyin, çünki tələbat partlayış qədər tez ölə bilər. Məhsul sərmayəsinə səhmlər kimi baxın, yalnız uzunmüddətli perspektivdə düşünün.
6-cı hissə: Hər Şeyi Dəyişdirən Böyük Dönüş
Dərs: Böhran Zamanı Hər Şey Mümkündür
Son otuz beş ildə Gaynor 20 faizədək yüksələn faiz dərəcələri, X.com böhranı, mənzil böhranı və bu dövrlər arasındakı digər böhranları yaşayıb. Lakin bunlar pandemiya ilə müqayisədə uşaq oyunları kimi idi. Bir sahibkar kimi, onun üçün ən çətin dövr məhz pandemiya zamanı oldu.
Amerika bağlandı, lakin amerikalıların ehtiyacları qarşılanmalı idi. Dəfn evləri bütün fərdi qoruyucu vasitələrini (PPE) dəfn evlərinin distribyutorlarından alırdılar. Bir həftə ərzində bütün ehtiyatlar tükəndi və aylarla yenidən dolmadı. Miçiqan Dəfn Evləri Assosiasiyası bir müraciət siyahısı vasitəsilə əlaqə saxladı və onlar dəfn evlərinə satmağa başladılar.
Tezliklə xəbər yayıldı və iri milli şəbəkələr onlardan sifariş verməyə başladı. O, tibb bacısı evlərindən, tibb bacılarından, təcili tibbi yardım işçilərindən və həkimlərdən PPE üçün müraciət edən telefon zəngləri almağa başladı. O və fabrikləri tələbatı ödəmək üçün resursları yenidən bölüşdürüb təyin edirdilər. Müştərilər bunu başa düşdü. Onun paylama mərkəzi heç vaxt olmadığı qədər məşğul idi.
Həyat Dərsi Məsləhəti: Həyatda hər şey qarışıq vəziyyətdə olanda, ən radikal dəyişiklikləri etmək üçün ən yaxşı vaxtdır, çünki heç kim buna fikir vermir. Üstəlik, bu dəyişiklikləri şirkətinizi maliyyə baxımından daha yaxşı etmək üçün edirsiniz… etməyənlər isə iflasa uğrayır və ya bağlanır. Təəccüblü deyil ki, pandemiya səbəbindən yüz minlərlə şirkət bağlandı.
Dərs: Heç Vaxt Dayanma
2023-cü il TNG üçün satış artımı və mənfəət baxımından rekord bir il oldu. Altmış səkkiz yaşında hər kəs Gaynordan nə vaxt təqaüdə çıxacağını soruşur.
O, həmişə eyni cavabı verir: “Heç vaxt. Mən Varren Baffet kimi edirəm; sonadək işləyirəm.” Baffetin hər şey uzun müddətli perspektivə əsaslanır və o, zamanının ən parlaq iş adamlarından biridir.
Gaynor onun təlimlərindən mümkün qədər çox əsas məqam götürüb və onları bu günə qədər istifadə edir. Bu kitabın yazıldığı vaxta qədər, Baffet doxsan iki yaşındadır və hələ də See’s konfetləri yeyir və Coca-Cola içir (onun ən yaxşı investisiyalarından ikisi), Berkshire Hathaway şirkətində portfelini idarə edir.
Onun şirkətinin dəyəri 653 milyard dollardır. İndi bu, əziz oxucular, ən inanılmaz statistikadır və Gaynor məhz onun kimi olmaq istəyir.
Həyat Dərsi Məsləhəti: Heç vaxt dayanmayın və daha yaxşısı, heç vaxt təslim olmayın. Ən çətin çağırışlar, məhz təslim olmaq istədiyiniz anlar olur, amma davam edirsiniz. Bu bizi daha güclü edir. Bu düşüncəyə sahib olan sahibkarlar daha çox uğur qazanırlar.
Yekun Fikirlər
Wellness mentoru Caesar Barajasın sevimli bir ifadəsi var: “Toyuqlar uça bilmir, yüksələn qartallar uça bilər.” Sahibkarlar, hər şeyi riskə atmaqdan qorxmayan yüksələn qartallardır. Ən vacib qərarlarınızı verərkən toyuq kimi olmayın.
Sahibkar kimi, işə başlamaq üçün “tamamilə daxil olmaq” və ya tədricən hərəkət etmək qərarını verməlisiniz. Riski azaltmaq üçün ən yaxşısı tədricən başlamaqdır. Gündüz işinizdən çıxmayın. Lakin bir nöqtədə, sizə “indi tamamilə daxil olmağın vaxtıdır” deyən bir fürsətlə rastlaşacaqsınız. Məhz o zaman birdəfəlik qərar verəcəksiniz: yüksələn qartal olmaq istəyirsiniz, yoxsa toyuq?